top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 445


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

 

می خنــدم


 

 

 

ســــــاده می گیـــرم

 

 

 

ســــــاده می گــــــذرم

 

 

 

بلنــــد می خندم و با هــــر ســــازی میرقصم

 


 

 

 

نــه اینکه دل خوشــــــم

 


 

 

 

نــه اینکه شــــادم و از هفــــت دولت آزاد

 


 

 

 

مدتـــی طولــانی شکســــتم، زمین خــــوردم

 


 

 

 

سخــــتی دیدم، گــــریه کردم و حالا

 


 

 

 

برای " زنـــده مـــاندن" خودم را به "کوچه ی علی چپ" زده ام

 


 

 

 

روحم بزرگ نیــــست!دردم عمیــق است

 


 


می خنـــــــــــدم که جای زخــم ها را نبینـــــند!!


نظرات شما عزیزان:

نيلوفر
ساعت12:41---31 شهريور 1392

مرسي ك سر زدي


rahaa
ساعت16:26---24 شهريور 1392

گفت تا ابد تنهایت نمیگذارم...
ابش چه زود عفو خورد...


دختری از جنس باران...
ساعت17:24---23 شهريور 1392
یه نوع کرم هم داریم تو وجودمون که معمولا آخر شب فعال میشه و هدفش مرور تک تک غم ها، خاطره ها و دیوونه



بازیاتونه و تا حسابى هم داغونت نکنه دى اکتیو نمیشه…!
خوشحال میشم سربزنی عالی بود


zhila
ساعت4:15---31 مرداد 1392
بہ سلامتے اونے کہ

بعد از سال ھا عشقشو پیدا کرد

ولے وقتے دید دستاش توے دست یہ غریبست

سادہ گفت: خدایـــــــــــا شکرت کہ میخندید‎‎ …



سلام داشی من برگششششششششتم


ــــــــــــــSAHARــــــــــــ
ساعت20:20---29 مرداد 1392
سخــت است ببـــآزی...



تمـام احـساس پـــاکت را

...و هنــــوز نفهمـیده بـــاشی



اصــــلا دوستـــَت دآشــت...؟؟؟!!!



آواره مرگ - بهنوش
ساعت14:46---25 مرداد 1392
سلام وبت جالبه وب منم عاشقونه هست خواستی سر بزن. راستی نظرت در مورد تبادل لینک چیه؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com